bu adamlar sapık mı dertleri ne neden bütün jenerik domainleri kayıt etmişler. sohbet.com ile oyun.com'da bunların elinde değil mi? madem bu kadar çok domain kayıt eden firma birde neden kendi neden domain kayıt firması olmaz ki. moniker bunlardan kazandıklarıyla köşe oldu