TuNdRaLoWeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PHP Coder vb. yazan kısımlara 1'er px'lik beyaz stroke'lar verseydin daha güzel durabilirdi belkide.Ancak böylesi de fena olmamış, çalışmalarının devamını dilerim.
Bak ben onu hiç düşünmedim. Liste işaretine alsında versek yeterdi gibi.. Güzel yorumun ve önerin için teşekkürler.

LordSebbo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değişik bi çalışma. Eline sağlık
Teşekkürler..