PHP Coder vb. yazan kısımlara 1'er px'lik beyaz stroke'lar verseydin daha güzel durabilirdi belkide.Ancak böylesi de fena olmamış, çalışmalarının devamını dilerim.
Bak ben onu hiç düşünmedim

. Liste işaretine alsında versek yeterdi gibi.. Güzel yorumun ve önerin için teşekkürler.
Değişik bi çalışma. Eline sağlık
Teşekkürler..