cookie olarak ip yi yazdırırsın tarayıcıya, sonra okutursun tarayıcıda kayıtlı ip mevcut ip ise sayfadan kovarsın..

biliyorum cookie ler temizlenebiliyo ama adam illa girmek isterse zaten modem resetleyip de yine girebilir..