Arkadaşlar almak istediğim 2 domain, 13 eylül günü boşalıyor. Ama kaçırmaktan korkuyorum. birde cumartesi pazar a denk geliyor, ödeme onaylanmaz falan. Bunu nasıl alabilirim ? şimdiden nasıl ayırtabilirim ?