Metehan06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler ama sorumun cevabı bu değil.
Tık başına ne kadar verildiğini nerden biliyorlar? Bunu merak ediyorum.
Atmasyon mu yoksa bir dayanağı var mı?

ben şöyle öğreniyorum açıkçası.

hiti az olan bi sitemden arkadaşıma tıklamsını istediğim reklamı söylüyorum msn den. arkadaş tıklıyor. tabi hit az olduğu için o gün o siteden gelen tık sayısı 1 oluyor ve kanalla bunu görebiliyorum. doğal olarak hangi reklamın tıklağını bildiğimden kaç cent verdiğini öğreniyorum. Birde büyük onlive alışveriş şirketleri 1 centten fazla vermez. mesela gittigidiyor, hepsiburada, çiçek sepeti, istanbul bilişim ve bu tarz sitelr genelde böyle