Konu
10$ lazım
06-09-2009, 12:50:56
#7
mener
Beş eylülde üye olmuşsun. Altı eylülde para istiyorsun, yedi eylülde öderim diyorsun. 10 dolar için mi üye oldun foruma? O da olmaz herhalde. Anlamadım ben bu işi...