ya daha yeni abone oldum yoksa şimdiye kadar kapattırırdım.İlk günlerde iyiydi şimdi bayağı kötü.

kapattırmak için ne yapmam lazım nekadar ücret alıyorlar?
1 tane kablosuz modem aldım onlardan