crazyking adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok şık bi tasarım olmuş,
fontlarda biraz oynama yaparsan daha da kaliteli bir tasarım olabilir.
Edit: Arial kullanmışsın sanırın genel olarak, Tahoma, Verdana, Trebuchet MS önerimdir. (metinler için)
Yorum için teşekkür ederim, font konusuna gelince metinlerde vazgeçilmezim "helvetica" dır ara sıra Tahoma kullanmaktan çekinmem ama tüm tasarımlarımda "helvetica" nın yeri başkadır