Merhabalar
Kitabın basımevi ya da yazarı ile görüşmeniz en doğrusu olur burada her kafadan bir ses çıkar ama kanuni bir yorum yapabilecek pek kimse olmayacağı için siz yayınevi ile irtibata geçin.
Kitap Star gazetesinin dağıttığı ücretsiz bir kitap ama yinede iletişime geçmeye çalışacağım.
Yinede fikirlerinizi belirtirseniz , sevinirim.
---||- Kitapın başında bir bölümde ---
Kaynak gösterilerek alıntı ve iktibas yapılabilir deniyor.
İktibas : Edebiyatta alıntı demekmiş.
Sizce bu kurala uygun olur mu ?