Konu
Arjantin - Brezilya
06-09-2009, 05:24:06
#6
FeaЯ™
Çok zevkli ve tempolu bir maç oldu. Brezilya'nın kapanması pek iyi olmadı, açık oynasaydı daha zevkli bir karşılaşma olabilirdi.
Tebrikler Brezilya
Maradona'nın biletini kesme vakti geçti bile, bakalım Arjantin ne yapacak.