hiç düşünmeden linuz ubuntuya geçmeni tavsiye ederim windows ile beraber çük güzel çalışıyor ve gayet hızlı.aşağıda benim masaüstü videosu var.

http://oguzweb.blogspot.com/2009/09/...nux-video.html