Konu
Linuxa geçmeyi düşünüyorum ama...
06-09-2009, 01:20:41
#24
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Oyunlar yüzünden geçemedim.
Bi süre daha devam.
Şimdilik sadece 2. işletim sistemi olur gibi.