strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teklifiniz oldukça cazip ram var bandı düşürürsek az aşşagı bir yukarı oldukça hesaplı gözüküyor

Teşekkür ederiz.

İzmirli hemşerimiz olarak yardımcı olmak isteriz..

iyi çalışmalar