FaTaL_eRRoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yapan kimse yüzü olsa buraya cıkıp yorum yapmaz zaten Ne diyecek siteleri ben çökerttimmi diyecek? Ben çağatay yaptı demedim ki okuyan aklı selim kişilerde öyle anlamamıştır... Ben sunucu sahiplerini suçladım... Sunucu sahibi çağatay ise odur suçlu ama o değilim diyor... Çağatay sadece ilgilenmemekle suçludur... Kimse yanlış anlamasın...
Bakın yorum yapıyorsanız yapın ama hakaret edici sözler kullanmayın !
Belki yanlış anlamış olabilirim belki anladığım odur o zaman aklım yerindemi olmuyor. Lütfen Saygı sınırlarını ezmeyelim.

Saygılarımla