Hem diyorsunuz ben o adam yaptı demedim hem diyorsunuz sunucu sahibi kimse o yaptı arkadaşım sunucu sahibi zaten o adam hem o yapmadı hem o yaptı demen saçmalıktan başka bir şey değil madem verdin savcılığa sonuç çıkar sonra gelir konunu açarsın iki satır msn konuşması ile bu kervan yürümez bende sana bir ss hazırlıyım istediğim firmayı karalıyım msn ortamından sunucu sahipleri destek vermeseler iyi olur bence