Uzaktan eğitimden bahsediyorsun sanırım..
Onun belli şartları var.ÖSYM klavuzunda da yazıyor..
Üniversite hayatın boyunca dersleri internetten almayacaksın..Haftada 1-2 gün kampüste dersler olacakmış ona katılmak zorundasın..