Alıntı
bence basvurmayın hocam bu sitede gorsellik sıfır
biraz uzerinde calışırsanız daha guzel olur
Daha bir logom bile yok Şuan temayı düzenliyorum,biraz genişletip yazı alanına vericem.

Edit : Alanı genişlettim ama yazı alanına veremedim :S Blogda Main olarak geçen yeri denedim sol sütun genişledi.Sonra baktım hemen altında floating : left gibi biriey yazıyormuş. Yazı alanı ne olarak geçer blogger html düzenleme yapıyorum.