gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sana bakınca blogu ilk açtığım günler geldi aklıma.
O temayla ve o gatgetlerle değil dmoza editör kontrolü olan doğru düzgün bir topliste bile eklenemeyebilirsin. Bence profesyönel bir tema kullan. Yani içeriğinle uyuşsun. Ayrıca o toplist kodlarını falanda kaldır. Çok amatörce duruyor. İlk blog yazdığım günleri hatırladım. Bunlar benim yanlışlarımdı. Bi 3 sene boşuna zaman geçirmek istemiyosan dediklerimi yap.
Ayrıca dmoza dediklerimi yapıp ücretli domain aldıktan sonra başvur. Ben dmoz editörü olsam verdiğin blogu asla eklemezdim. Domaini ihsden alacaksan blogumdaki konuları okuyabilirsin
Dmoz'un tasarımla ve ücretli alan adıyla alakası yoktur.