Sana bakınca blogu ilk açtığım günler geldi aklıma.
O temayla ve o gatgetlerle değil dmoza editör kontrolü olan doğru düzgün bir topliste bile eklenemeyebilirsin. Bence profesyönel bir tema kullan. Yani içeriğinle uyuşsun. Ayrıca o toplist kodlarını falanda kaldır. Çok amatörce duruyor. İlk blog yazdığım günleri hatırladım. Bunlar benim yanlışlarımdı. Bi 3 sene boşuna zaman geçirmek istemiyosan dediklerimi yap.
Ayrıca dmoza dediklerimi yapıp ücretli domain aldıktan sonra başvur. Ben dmoz editörü olsam verdiğin blogu asla eklemezdim. Domaini ihsden alacaksan blogumdaki konuları okuyabilirsin