http://www.web17.info adresinde Web keşiflerimi,program incelemelerini falan yazıyorum. Site tamamen özgün bir içeriğe sahip .
Yakında blogger.com üzerinden kullanmak üzere alan adı regleyecem.
Sizce dmoz'a başvurmak için beklemeli miyim? Diyelim ki bununla başvurdum. Sonrada alan adımı yönlendirdim. Bana bir getirisi olurmu?