Merhaba arkadaşlar, konu doğru başlık altındamı bilmiyorum değilse eğer yöneticilerden doğru başlık altına taşımalarını rica ediyorum.

bana vb default temasını ücretli editleyebilecek birini arıyorum, yapabilecek olanlar pm gönderirlerse sevinirim, Keyifli forumlar..