aynısından bana da lazım birkaç postcu arkadaş ücret konusunda sıkıntı olmaz.Ekstra konu açmak istemedim diğer konuda 2 arkadaş ile anlaşmıştım şimdi bir 2 arkadaş ile daha anlaşmam gerekiyor. Konu sahibi bu mesajım rahatsızlık veriyorsa belirt editliyeyim.