KÖtü yanı çok önemli bir yer olan Hira mağarası hakkında atılıyor bu iftira.Artı türklerin çabut vs bağladığıda yazıyor haberde.Böyle araştırmadan,maksatlı vs habercilik çok çok kötü bir durum