Operanın çok hızlı olduğunu bu forumdan yazılardan öğrenmiştim 1 yılı geçiyor. Haladır o gün bu gündür opera kullanırım. Daha önce Firefox kullanıyordum. Operanın Firefoxdan çok daha hızlı olduğu kesin