yeni skini beğenmedim güncelleyip eski skinle kullanmak isterseniz araçlar> görünüm >daha fazla tema>opera 9.5 standatr skin webden indirebilirsiniz

edit:direk adreside buldum
http://files.myopera.com/xst/skins/o..._wclim-1_0.zip