STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işimiz hurafelere kaldı artık...
bende de 1 gün koyup bir gün koymayınca %40 artıyor.
Hiç bir mantığı olmayan birşeyi burada yazmak doğrusu yeni başlayan arkadaşların yanlış yönlendirilmesine sebep oluyor.
Herşeyde mantık aramak o insanın hayattan alacağı şevki azaltır. Bu hayatta doğru olan ama mantıksız milyarlarca durum var.

Ben karşılaştığım durumu yazdım. Kategoriyede bakılırsa adsense ve ben diyor. Bi anormallik yok..ç