geçer sanırım 8 gb yaptıgımda 55 tl geldiydi 13 gb yaptım bu sefer 1 mb'da
fatura ayrıntısını bilmeden hiçbirşey diyemem ama bu bilgiler ttnet sitesinden alınma doğru bilgilerdir 1-2 sene önce bende kotalı internet kullanırken 3-5 ay da 1 kasti olarak kotayı aşıp bu miktarda ödeme yaptım herhangibir sorun olmadı.29 liralık tarifeyin kullanırken ozamanlar 1 mbit sınırsız 49 liraydı ben kotalıyla 80 gb falan yapmıştım bir sonraki ay 61 küsür gelmişti.Seninde ek durumun yoksa gelebilcek maksimum ederler bunlar.
Şey hususunda diyorsan 7 küsür gb falan herhalde tam 56 küsüre denk geliyor bu dakikadan sonra ister 8 gb indir ister 80 gb farketmez aynı fatura gelir.