hocam herşey tamam ama küçük bi sorun daha çıktı, bloggarda RSS ten gelen verilerde TR karekter sorunu var.. � çıkıyor... bunu nasıl halledebiliriz?
o senin sitenden (rss çektiğin siteden) kaynaklanıyor.Blogger sitelerinden çekilen yazılarda sorun yoktur