Konu
İpucu : RSS ile konu çekmek
03-09-2009, 00:38:30
#10
utq_
hocam herşey tamam ama küçük bi sorun daha çıktı, bloggarda RSS ten gelen verilerde TR karekter sorunu var.. � çıkıyor... bunu nasıl halledebiliriz?