siteler v size mi ait acaba ? Ayrıca şablonları dağıtma hakkınız bulunuyor mu ?
şu sebeple soruyorum ; şablonlardan herhangi birisini kullanırsak ilerde lisans problemi vs yaşar mıyız ?