Cok güzel bir noktaya deyinmişsiniz gercektende öyle
Yeni başlayan kişiler cok fazla paralar harcıyorlar hepside gereksiz yere harcama . Yazıktır bir domaini almadan once ilerde para edermi diye dusunmezler alırlar ellerinde proje olmamasına ragmen alırlar sonrada gelip bunu reg fiyatındanda dusuge satıyorlar.
Reg fiyatından düşüğe satmak bence akılsızlıktır. Yazık giden bu paralara.
BKZ : Kusura bakmayın biraz düzensiz yazdım.