Mustafa Koray Onat zamanında bizden VPS hizmeti alıyordu. Hastayım vs. diyerek ek süre istemişti... Biz de insafa geldik, kapatmadık VPS'ini. 2 aylık VPS ücretini takıp kaçtıydı... Okuyorsa burayı, selam olsun kendisine. Çıkar o para sizden, yediğiniz diğer hakların çıkacağı gibi...