KDV bir tercih değil, zorunluluktur. Fatura kesmemek illegaldir. Bu işi hakkıyla yapan insanlara saygısızlıktır. O insanların hakkını yemektir. Hatta çok başka başka şeylerdir de ancak dile getiremiyorum. Vergi kaçakçılığıdır.