SPORCU sıfatını taşıyor bunlar. Terbiyeli olması gerekmiyor mu? FB para veriyor diye kimseye p.ç kurusu diyemez. G.tü kalktı heralde. İnter'deki durumunu hatırlasın y.vşak.