Domain satış bölümünde açılan konulara yazılan "çok güzel domain", "almak isterdim ama malum kriz", "hayırlı satışlar abi veya hayırlı satışlar İSİM", "kolay gelsin" gibi konuyu yukarı çeken mesajlara gıcık oluyorum. Ben genelde konumu açar bir süre beklerim. Sonra eğer ilgi çekmediyse fiyatta indirime gider ve en az 24 saat sonra "fiyatlarda indirime gidilmiştir ve satış günceldir" mesajı ile yeni başlık açmadan konumu tekrar gündeme getirmeye çalışırım. Satışla alakalı gelişme olmazsa o konuyu unutur giderim...
"çok güzel domain", "almak isterdim ama malum kriz", "hayırlı satışlar abi veya hayırlı satışlar İSİM", "kolay gelsin" gibi mesajlar hoşumuza gidebilir ama bilerek, isteyerek yapılıyor ve yaptırılıyorsa sadece AYIP derim...