Aşıyı eczaden alıp yaptırırsınız ama çok beklersiniz.

Direk eczanede vurdurmak isterseniz 3 tl + aşı bedeli (geçen sene 24 Tl idi) alıyorlar.

Ekim başı vurdurmak daha mantıklı ama...