MeSsO_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mehmet Güven 8 senedir patlama yapıcak yaşı başı geldi artık
Yaser desen imkanı yok oynıyamaz zaten geçen sene kurtarıcımızdı
Orkun yorumsuz.
Değermi bilmem ama Ufuk yetenekli birisi gerçekten.

yaserde de mehmette de öyle bir hava var hakikaten ama baktımda biri 87 li biri 88 2 side gençmiş.Hoca herhalde bunlar takımda yer bulamaz diyince bari takasta kullanalım demiştir yönetim direk satamayız diye ondan yollamışlardır.Orkuna bende şaşırdım 2. kaleci olarak orkun görülüyor sanıyordum hatta hep aykutun gönderilmesi gündemde diye okuyorduk ama bunda da belki orkun gitmek istemiş olabilir diye düşünüyorum yaşı geldi 29-30 a artık as kaleci olmak istiyordur haliyle bir anadolu takımında da olsa belki kendi istemişte olabilir.

Transfere gelince ufuk bu 3 oyuncunun karşılığı eder mi bilemicem yaşı genç 5 yıllıkta sözleşme deniyor ilerisi düşünülerek alındı inşallah ileride tek başına kaleyi teslim alabilcek bir kaleci olurda bu transfere değmiş deriz.