Bilgisi olan da, olmayan da yorum yapmış malesef. Tellcom altyapısı ile ilgili birebir bilgisi olmayan arkadaşlar, kulaktan yorum yapmayı bırakırsa sevinirim. Daghan'ın dediği gibi Tellcom şuan çok yeni yeni pazara giriyor. İyi hizmet vermek zorunda olduklarının da farkındalar, aksi halde zaten pazarda gelişmeleri dahi mümkün değil. 1 ayı geçti İzmir Netdirekt Türkiye üzerinden Tellcom hattını kullanıyoruz. Hattan kaynaklı hiçbir sorun yaşamadık. Ancak bu demek değildir ki yaşanmayacak. Tabiki dönem dönem sorunlar olması muhtemel ancak Tellcom'un arıza tespit ve çözüm departmanıyla ilgili düşüncelerim sizinkilerden daha farklı. Bizden önce yaşanan fiziksel bir hasar sonrasında, olay yerinde tutanak tutulup, arıza fotorafları çekip, hizmet alan firmaya ayrıntılı rapor sunmak gibi huyları var. Türk Telekom'da bu tarz bir uygulamaya ben daha önce şait olmadım. Yoktur demiyorum, sadece ben bu kadar özenli bir çalışma görmedim. Daghan'ın az önce ifade ettiği gibi Tellcom'un bu kadar yatırım yapmasının başlıca sebeplerinden bir tanesi 3G. Turkcell'in senelerdir sunduğu hizmeti fiyat olarak olmasa da, hizmet bakımından taktir etmeyen var mıdır bilemiyorum. Aynı kalite ve özveriyi ben burada da görüyorum. Henüz yeni yeni büyüdüğü için tabiki sıkıntılar olacaktır ancak sıkıntılar, senelerdir büyüye büyüye doymayan Türk Telekom'da dahi olurken. Bence bu ufak sıkıntılar katlanılmayacak derecede olmayacaktır.