Kulübümüz futbolcularından Yaser Yıldız, Mehmet Güven ve Orkun Usak, bonservisleriyle birlikte Manisaspor'a verilmiştir. Yine kulübümüz futbolcularından Necati Ateş'in sözleşmesi, karşılıklı olarak feshedilerek Antalyaspor'a transfer olmuştur.
fazla takip etmiyordum o kadar eder mi ? Yaser baya iyiydi diye biliyorum.
Mehmet Güven 8 senedir patlama yapıcak yaşı başı geldi artık

Yaser desen imkanı yok oynıyamaz zaten geçen sene kurtarıcımızdı

Orkun yorumsuz.
Değermi bilmem ama Ufuk yetenekli birisi gerçekten.