Kulübümüz futbolcularından Yaser Yıldız, Mehmet Güven ve Orkun Usak, bonservisleriyle birlikte Manisaspor'a verilmiştir. Yine kulübümüz futbolcularından Necati Ateş'in sözleşmesi, karşılıklı olarak feshedilerek Antalyaspor'a transfer olmuştur.

fazla takip etmiyordum o kadar eder mi ? Yaser baya iyiydi diye biliyorum.