internet explorer teması olsa opera kullanırım. ie ye alıştığım için kullanıyorum sadece.
o zaman altda verdim temayı kullan opera 9.64 için hazırlanmış ama opera 10 sayfa ön izleme oldugu için biraz bozuyor sekmeler kısmı..
http://files.myopera.com/Timoram/ski...r_live-1_1.zip