Kaldı ki Emre o kadar hint kumaşı bir oyuncu değil. Sadece eski bir Galatasaray'lı olduğu için, Galatasaray'lıların inadına Fener taraftarları tarafından sevilen bir futbolcu.
Yani Emre Galatasaray ile özdeşleşmiş bir futbolcu olmasaydı, fenerli arkadaşlar olaya daha objektif bakabilirlerdi.
Akılları sıra futbolcularına sahip çıkıyorlar. Yoksa Emre çokta sevilen ya da sevilecek bir futbolcu değil. Aksine çok itici birisi bana kalırsa.