Sadece Emre BELÖZOĞLU'na yüklenmeyin burada. Tamam orada küfür etmiş olabilir ve daha önce bir takım hatalar yapmış olabilir. Geçenlerde yeni bir teknolojiyle stat için de ki tüm kelimeleri algılayabilen bir makine getirtilmişti Türkiye'ye. Lig TV'de spiker söylemişti. İmkanınız varsa o makinede ki kayıtları inceleyin bakalım ne efendi kişiler küfür ediyor. Burada tahrik var. Tabi ki Emre'nin gidip orada hakemin gözü önünde oyuncuya sövmesi biraz cahil cesaret. Ayrıca bazı arkadaşlarımın sözlerini de katılıyorum. Bir tek Emre sövmüyor bu ülkenin futbolcularından.