Türkiye'nin olağan örneklerinden biri de bu. Güzel olan herşey zamanla bozuluyor.
İyi hatırlıyorum,domain işine yeni girmişim, heyecan var ve o zaman trend 4 harfli .com domainlerdi. Bir konuda bir domain gördüm,alayım dedim teklif verdim,ben verdikçe başkalarıda verdi vs derken domain bende kaldı.
Tesadüfen bir konuda aynı satıcının satışına teklif verenlerin aynı kullanıcılar olduğunu gördüm.
Sonrasında başka nahoş olaylardan dolayı pek girmedim foruma,arkadaşım aktifti bişey oldu mu ona yaptırıyordum.
O da modlardan birinin ideolojik tavrından banlandı.

Eskiden domain bölümünde Pagan , Mcs24 gibi aktif arkadaşların aralıksız konularını görürdük.
O zamanlar hiperaktif konuların sahibi Samet diye genç bir arkadaş vardı, en kötüsü oydu şimdi aranır oldu .

Bence forum revize edilmeli.

Allah var , faydasını gördüm,görüyorum...