Bu arada domainciler de(genelde yeni başlayanlar) bilinçsiz, şuursuz, düzensiz, kuralsız olmaya başladılar. İnsanı çileden çıkartıyorlar... Her sektör ve platformda olduğu birilerinin işini baltayan, saygı duymayan, kar etmesemde olur zihniyetiyle çalışan(sözde) kişiler maalesef bu işe de girip cılkını çıkarttılar. Bizde zamanında hatalar yaptık. Ama hep önce okuduk, uyarıları-önerileri dikkate aldık. Para kazanmak iyidir fakat başkasının işlerine de saygı göstererek bu iş yapılır.. Neyse r10 maalesef artık eskisi gibi değil ve bu gidişle çok uzaklaşan olur..
Konunun hiti iyidir diye buraya ekleyiverdim..