Selamlar,

Tellecom bilindiği gibi baya bir çalışma ve gelişmeler kaydediyor. Bizimde şirket olarka bazı düşüncelerimiz var. Şuanki ar-ge çalışmalarımızda sizlerinden fikirlerinden yararlanmak isteriz.

Mesela tellcom alt yapı olan bir dc kullanırmısınız? Kullanırsanız çekingeleriniz neler olur?

Görüşlerinizi ve tellcom konusunda bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.

İyi forumlar.