Selamlar,
Tellecom bilindiği gibi baya bir çalışma ve gelişmeler kaydediyor. Bizimde şirket olarka bazı düşüncelerimiz var. Şuanki ar-ge çalışmalarımızda sizlerinden fikirlerinden yararlanmak isteriz.
Mesela tellcom alt yapı olan bir dc kullanırmısınız? Kullanırsanız çekingeleriniz neler olur?
Görüşlerinizi ve tellcom konusunda bilgilerinizi paylaşabilirseniz sevinirim.
İyi forumlar.