phpmotion Scriptini Kullanıyorsun Sanırım Çünkü Aynı Sorunu Resmi Sitesinde Tartışıyorlar
http://phpmotion.com/forum/index.php...11610.msg69034

Hata Çözüldü Felan Dıyorlar Bu Saatte Kafam Basmıyor İng Ye