Konu
Kayseride oturan Türkiye maç bileti için
01-09-2009, 03:29:08
#9
buzzgibi023
Üyeliği durduruldu
Karaborsa yapardım da,,,,, R10 da olmaz
Kayseri de öğrenciyim. Maça hazır ve nazırım