Aslında tam benlik bir iş ama programa bağlı.Yani program beni bunaltacak türden olursa çalışamam , ama olmazsa saat kaç olursa olsun bu işi yapabilirim.
Arkadaş programı yazmaktan vazgeçtiği için aramaya devam ediyorum, daha önceki konumda -itrader yazmadığım içinde -itrader vermiyorum. Bundan sonraki arkadaş vazgeçerse veririm -itrader'i.