kurulum ücreti 150 euro istediler bu çok abartı bence.
kurulumdan kastı işletim sistemi mi ?
onu bizde kurabiliriz ?
normal fiyatların düşük olması kurulum ücreti ile orantıldır. Bu bir ticaret politikası gibi birşey oluyor. Örnek vermek gerekirse ilk ay EQ4 serisi sunucu aldınız var sayarsak 49+149 € gibi bi bedel ödüyeceksiniz ve buda 400-450 TL arası bir rakam yapmakta. Siz bu ücreti ödedikten sonra sunucuyu bırakmak istermisiniz yüksek mebla ödediğiniz için

bunun işletim sistemi kurulumu ile alakası yoktur. Sadece aylık ödemelerin kurulum ücretiyle orantılı olması ve firmaların uyguladığı ticaret politikasıdır.
SAYGILARIMLA
Fast Connections Servers